• Gelincik
  • Baş Örgüleri
  • Bebek Örgüleri
  • Dantel Örnekleri 1
  • Dantel Örnekleri 2
  • Havlu Kenarları
  • Salon Örgüleri
  • Resimli Açıklamalı Patik Yapılışı

    Posted by Gülseren Mutlu On 2.21.2010 0 yorum











    üstten 60 ilmekle başadım.

    3 sıra ördüm sonra kenarları eşit bırakıp( 23 ilmek)

    , ortadan kestim( 14 ilmek), sonraki sırada

    kestiğim ilmekleri tekrar attım( 14 ilmek).

    yine 3 sıra ördüm.23 ilmek örüp 1 ilmeği aldım

    renkli ipten bir ilmeğe 5 ilmek cıkardım sonra

    1 ilmek krem ördüm aralarında. 7 kere tekrarlıyorum ön

    tarafı düz arkası haroşa oluyor ip hep arkaya gelecek.

    8 sıra örüp alttan yine ortada 8 ilmek kalacak şekilde

    bir ordan bir diğer taraftan toplayarak bitiriyorum...

    Resimli Açıklamalı Patik Yapılışı Resimli,Açıklamalı,Patik,Yapılışı

    0 yorum to Resimli Açıklamalı Patik Yapılışı

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Sayfamızı Beğenmenizle
    Mutluluk Duyarız